Sisteme de management al fluxului de clienti

Managementul Cozilor de așteptare

Sistemele de gestionare cozi sau managementul cozilor se referă la manipularea fluxului de clienți începând cu prealuarea clientului, informarea, direcționarea către serviciul solicitat sau livrarea produsului cât și „feedbackul” după obținerea serviciilor. De asemenea, aceste sisteme permit analiza ulterioară a activității prin rapoarte complexe a activității angajaților.

Sistemele de gestionare cozi ajută la creșterea productivității, reducerea costurilor și creșterea satisfacției clientului.

Sistemele sunt compuse în general din afișaje digitale pentru alegerea opțiunilor și eliberarea biletului de ordine, sisteme de îndrumare și gestionare complexe, software.

Firma noastră vă oferă următoarele soluții pentru gestionarea cozilor de așteptare:

Sisteme de management al fluxului de clienti

  • Kiosk Smart

Acest tip de Kiosk este gândit pentru a face față oricărei cerințe cu privire la gestionarea cozilor de așteptare. Cu un design simplu și elegant acest sistem este ușor de folosit, accesibil oricărui tip de persoană (incluzând persoanele cu dizabilități). Kioskul poate fi adaptat în funcție de nevoile afacerii dumneavoastră.

  • Kiosk Compact

Acest tip de Kiosk este recomandat sediilor care au probleme de spațiu. Kioskul propus de noi este unul compact, extrem de usor de configurat sau relocat. Ocupă un spațiu foarte mic și este extrem de eficient și fiabil.

  • On-line Booking

Clientul poate să rezerve o ședință, audiență etc. în avans cu ajutorul modulului de booking oferit de softul pentru gestiunea cozilor de așteptare.

  • Alerta SMS

Dacă timpul de așteptare depășește un anumit interval, clientul poate introduce numărul de telefon, iar aplicația îl va notifica în momentul în care îi vine rândul.

  • Monitoare tip Digital signage

Toate soluțiile mai sus menționate pot fi conectate în mod automat către monitoarele dispuse în sălile de așteptare. Pe lângă ordinea de intrare, acestea pot fi personalizate astfel încât relaționarea cu clienții să fie mult mai dinamică prin reclame personalizate.

  • Sistem portabil

Firma noastră oferă un sistem dinamic și personalizat activităților ce se desfășoară în afară sediului (evenimente, expoziții, workshopuri).

Un alt aspect esențial este interacțiunea angajaților cu soluția software propusă de firma noastră ce oferă o interfață „user friendly”, ergonomică cu o funcționalitate optimizată.

Pe lângă acest aspect, responsabilul sistemului de gestiune poate personaliza afișajul astfel încât fiecare utilizator să aibă un randament optim.

 

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *