Sistem de management sali intalniri

Afișare digitală pentru săli de conferințe/întâlniri

Afisare digitala pentru sali de conferinte si intalniriEste un sistem usor de utilizat, eficient si rapid ce poate fi instalat pe perete, în exteriorul sălilor de întâlniri.

Cu ajutorul oricărui dispozitiv cu acces la internet, aplicația afișează orarul cu rezervări al unei săli de întâlniri după ce preia informația din sistemul centralizat de programare a sălilor (scheduling).

Planificarea rezervărilor este transferată imediat și automat către ecranul asociat fiecărei săli, către afisaje electronice, panouri si ecrane cu informații interactive utile pentru vizitatori.

Se integrează cu alte programe de planificare

Acceptă informații introduse manual sau preluate automat din sisteme de calendare și planificare a timpului, precum Microsoft Exchange, Google Calendar sau alte sisteme specializate, cum ar fi VerA.web.


Funcții eficiente pentru conferințe/întâlniri

AFISAJ DIGITAL PENTRU SĂLI DE ȘEDINȚĂ ȘI SPAȚII DE CONFERINȚE
Afisarea planificărilor orare direct la usa sălii de ședință.
Opțiune de afișare a sumarului de planificări orare pentru mai multe săli.

AFISARE ÎN TIMP REAL A PLANURILOR DE OCUPARE
Afișarea imediată a schimbărilor de orar sau a modificărilor în planificare, direct la ușa sălii.

CENTRU DE CONTROL VIA WEB
Administrarea se face prin intermediul oricărui dispozitiv cu acces la internet (laptop, tabletă sau smartphone);

AFISARE PE ORICE ECRAN
Suportă o varietate de dispozitive cu ecran, precum monitoare, tablete si smartphone.

COMPATIBILITATE HARDWARE VASTA

INTEGRARE CU SOLUȚII DE CALENDAR SI SCHEDULING
Transfer automat al evenimentelor planificate dinspre diferite soluții de calendar și aplicații specializate.

PENTRU UTILIZARE SPECIALIZATĂ ÎN CADRUL SPAȚIILOR DE CONFERINȚE

Cererile de rezervare se confirmă de către persoana responsabilă și apoi se asociază unei săli cu echipament adecvat. Toate prin intermediul unei interfețe simple. Planurile de ocupare a spațiului și afisajele vor fi imediat actualizate și vor afișa noua informație.

Avantaje:
• Utilizare pe tabletă sau smartphone
• Actualizare instantanee a informațiilor afișate
• Notificare automată a participanților
• Utilizare mobilă pentru administrare agilă

SISTEM DE CONTROL LA LOCAȚIE ȘI ÎN TIMP REAL AL SĂLILOR DE ȘEDINȚE ȘI DE CONFERINȚĂ

Managerul conferinței sau organizatorul de întâlniri pot schimba și actualiza imediat și în orice moment informațiile afișate, dispunând de:

• Panou de semnalizare a sălilor și evenimentelor/întâlnirilor
• Centralizare orare de ocupare
• Actualizare în timp real
• Personalizare cu branding și logo

PE WEB ȘI ÎN TIMP REAL

Atât administrarea cât și afișarea planurilor de ocupare a sălilor se pot face de pe orice dispozitiv cu acces la internet.

PLANIFICAREA EVENIMENTELOR ȘI REZERVAREA SĂLILOR

• Organizatorul de întâlniri se autentifică prin orice dispozitiv ce dispune de un browser și poate folosi interfața de administrare – chiar și în mers.
• Organizatorul de întâlniri verifică disponibilitatea sălilor și resursele lor, apoi selectează sala adecvată și intervalul de timp.
• După selectarea și crearea întâlnirii, noua rezervare se afișează imediat, direct pe ecranul de la intrarea în sală și pe sumarul afișat în lobby.

 

 

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *